2015/12/28

Kaçınılmaz - Amy A.Bartol - Öngörü Serisi #1


Kaçınılmaz - Amy A.Bartol 
Puanım 5/4,5
Evie Claremont üniversiteye başladığında, gördüğü kâbusların biteceğini ummuştu. Ama bitmemişlerdi... En garip durumlarda bile mantıklı bir açıklama bulmaya çalışan Evie'nin hayatında, ikinci sınıf öğrencisi Reed Wellington'la tanıştıktan sonra akla mantığa sığmayacak şeyler olmaya başlamıştı. Reed'e karşı hissettiği anlamsız çekim de işleri iyice karıştırıyordu. Çünkü Reed, Evie'ye hayatta başına gelip gelebilecek en korkunç şeymiş gibi davranıyordu. Yine de ne zaman ihtiyacı olsa, hayatını kurtarmak için Reed oradaydı…
Reed'in sakladığı sır neydi? Evie'nin şüpheleri doğru muydu? Peki, rüyalarında gördüğü o karanlık gelecek kaçınılmaz mıydı?



Bu kitabı aldığımda ikincisi çoktan çıkmıştı o yüzden hiç beklemeden ikisini de okuyuverdim ve çok beğendim. Ama üçüncü kitabı hala çıkmadı ki aslında 5 kitabı çıkmış durumda..

Fantastik okuru olarak meleklerle ilgili çok fazla kitap okumamıştım. Çok sevilen bazı serileri ise beğenmemiştim. Kitaplarda nedendir bilinmez, melekler hep bencil, kimseyi umursamayan varlıklar olarak betimlenir(yada bana öyle denk geldi). Bu kitapta da öyleydi. Ama Reed ve kendinin sonradan farkına varan Evie karakterleri beni çekti. Birde bir meleği kötü çocuk olarak düşünmek zor. Hadi ama! Melek sonuçta en kötü ne olabilir ki değil mi?


Tüm seriler gibi ilk kitap karakterlerin anlatımı, olay kurgusunu örme kısmı çok yavaş değildi. Çünkü sürekli didişip durdular. Evie'nin dayısına düşkünlüğü, yalnızlığı tam bir kasaba kızı. Tabii Serafim olduğu ortaya çıkınca ''hıh demek Melek olmak pislik olmak değilmiş'' dedim.

Diyalogları çok renkli, hikayede ki hemen hemen herkes doğaüstü ve olmayanlarda hemen ölecekmiş gibi hissediyorsunuz. 

Tabii aşk üçgeni de mevcut ki aslında o biraz karışık. Yani ruh ikizi ruh ikizidir. Kimse ruh ikizi varken başkasını istememeli yada ruh ikizi dememeli adına...

Sonuçta çok sevdim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;