2016/01/04

Ağıt - Tara Hudson - Hereafter Series #3



Ağıt - Tara Hudson 
Puanım 5/5

Ölmek. Bu sözcüğün benim için öyle çok tanimi var ki… Bazen öldüm bazense onu atlattim. Fakat bu gece atlatamayacağim. Bu gece sanirim öleceğim. Ve bunu istiyorum.

"Üçlemenin son kitabında gerilim zirveye ulaşıyor. Okurlar sayfaları heyecanla çevirecek… İlk iki kitabın hayranları bu hikâyede kesinlikle hayal kırıklığına uğramayacak." -School Library Journal-
(Tanıtım Bülteninden)




Serinin son kitabı taze bitti. Son kitaba bayıldım. Amelia ve arkadaşları bu sefer iblislerle birlikte savaşıyorlar. Karanlık taraf Amelia 'dan seçim yapmasını istiyor. Ya onlara katılacak yada her hafta sevdiği biri ölecek. Bu arada ışıkta boş durmuyor ve seni unutmuşuz ama bize katılmanı isteriz konuşması yapıyor. Amelia ise kendini kurtarmak uğruna diğer ruhları karanlıkta bırakmak istemiyor ve plan yapıyor. Işıktan da sonunda onu ve arkadaşlarını almasını rica ediyor. Ama tabii ki o an gelene kadar ışığın cevabını bilmiyor. Hiç bir garanti almadan planını gerçekleştirmesi gerekiyor. 

Kitabın sonunda hayal kırıklığına uğramadım hikaye hayalet değilde başka bir doğaüstü kahramanı anlatsa olabilirdi ama hayalet sonunda bir yere gitmesi gerekiyor. Annesi ile olan kısımları hikayenin genelinde eksik buldum toplam 7 yada 8 sayfa ama Amelia gerçekten annesinin kızı diyorsunuz. Ben olsam önce anneme gider evden de çıkmazdım.

“Sence,” dedi nazik bir sesle, “kendi kızımın ellerini
tanımaz mıydım?”
“Ne... ne demek istiyorsun?” diye fısıldadım.
Hâlâ gülümseyen annem başını iki yana salladı. “Ellerin.
Serena’nın tabutunun üzerine o süseni koymak için uzandığında
ellerini gördüm. Ve bunun sen olduğunu biliyordum, kesinlikle sendin.”

Annelik daha güzel anlatılamazdı herhalde.Tek kızının 10 yıl önce ölmüş olması bir şeyi değiştirmiyor.
“Çoktan verdim kararımı. En iyi ihtimalle pazar sabahı babanla dans ediyor olacağım. En kötü ihtimalle ise ebediyen senin olduğıın yerde kalacağım,iki türlü de... kazanan benim.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;