2016/01/04

Araf - Tara Hudson - Hereafter Series #1



Araf - Tara Hudson
Puanım 5/4

"Saf, Dokunaklı Ve Hayaletli Bir Aşk Hikâyesi"
-Becca Fitzpatrick, Fısıltı'nın yazarı -

Yine nehirde süzülüyordum. Ancak bu kez nefes aldığımda ciğerlerim, etrafımı saran çamurlu suyla dolmuyordu. Bedenim bu kâbustan önceki kadar hafifti hâlâ. Nehirde süzülüyor, öfkeli akıntının sürüklemesinden etkilenmiyordu.Artık bir şeyler farklıydı; bu karanlık, beni kıvrandıran sahne, korkunç rüyalarımda yaşadığım sahnenin neredeyse aynısıydı. Neredeyse... Çünkü bu kez boğulan ben değildim. Oydu.



Paranormal, hayaletlerle ilgili yazılmış çok fazla kitap yok. O yüzden sanırım kitabı beğendim. Amelia nehrin altında yaşayan, aslında daha çok kabuslar gören bir hayalet..

Yaşamdan sonrası için düşünme imkanı sağlamış yazar bize.. Joshua ile tanışması, aşık olmaları ve hayatın içinde tek onunla iletişim kurabilmeleri enteresandı. Konu çok türevi olmadığından ya da ben daha önce çok hayaletli kitap okumadığımdan biraz daha orijinaldi. Bir de ben Amelia'yı, Joshua'yı hatta Ruth'u bile sevdim. Karakter anlatımları iyiydi. Çok büyük beklentilerle okumadığımdan sanırım konu beni içine aldı. Aşkı, aksiyonu, gizemi dozundaydı.
Yazarın de bunda payı büyüktü ve tabii çevirinin, okurken zorlanmadım.

Amelia 18 yaşında köpründen düşerek ölmüş ve sürekli bilinci yerine geldiği zamanlarda nehrin altında sadece öldüğünü ve adını bilerek boşlukta asılmış gibi bekliyor. Bir gün yine köprüde bir kaza oluyor, bu sefer boğulan kendisi değil 18 yaşında bir çocuk olan Joshua' dır.Amelia ona yardım etmeye çalışıyor ama hayalet olduğu için dokunamıyor. Ancak Joshua tetikleniyor ve kahin olduğu için Amelia ona yardım edebiliyor.Kitapta birlikte Amelia 'nın kim olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Sıcak bir hikayeydi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;