2016/01/04

Ayrılık - Tara Hudson - Hereafter Series #2



Ayrılık - Tara Hudson 
Puanım 5/4,5
Benimle geçirdiği her saniye, bana dokunduğu her an sanki çok ağır nüfuz eden bir zehir gibiydi... Bunu sona erdirmeliydim. Hem de hemen.

"Paranormal tutkunları muhteşem kurgusuyla Amelia'nın hikâyesinin ikinci bölümüne bayılacaklar." 
-Voya -

"Hudson paranormal türünde üst sıralardaki yerini korumayı başarıyor. Kayda değer bir devam kitabı… Türün hayranları kesinlikle memnun kalacak." 
-Kirkus Reviews-
(Tanıtım Bülteninden)


İkinci kitabı ilkinden daha çok sevme nedenim, olayların hareket döngüsünün artmasi ve Amelia' nın bir dirilen olması.. Amelia, Joshua ile kalırsa onun zarar göreceğine inanınca ayrılmaya karar verir ve bu arada Gabe ve Felix ile tanışır. Gabrielle bir dirilendir ve Amelia 'ya yardım etmeye karar verir. Birde genç kahinler var ki varlıkları iyi mi, kötü mü henüz karar vermedim. Amelia yeni yetenekler geliştirir ve kötülükle savaşmaya ondan kaçmaya devam eder. Joshua tabii ki onun yanındadır. Ayrılıkları tahmin edilebileceği üzere kısa sürer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;