2016/01/08

Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan


Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan
Puanım 5/5

New York Times, USA Today ve Wall Street Journal Çoksatan Romanı Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikâyesi. Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikâyesi. Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikâyesi…

“Kusursuz ve dokunaklı anlatımıyla, Bree ve Archer’ın yürek burkan ama gerçekten büyüleyici aşk hikâyesi içinizi ısıtacak.” 
–Natasha is a Book Junkie 

“Duygusal, etkileyici ve kesinlikle farklı… Okumaya alıştığınız her şeyden öylesine farklı ki… Kesinlikle kaçırılmaması gerekiyor!” 
–Aestas Book Blog 

“Ayaklarınızı yerden kesecek, duygusal ve romantik bir hikâye.” 
–Totallybooked Blog

Daha önce benzer konuda hikayeler okudum, filmler izledim ve aslında hepsinide sevmiştim ama Archer'ı bir başka sevdim. 

Archer 7 yaşında iken yaşadığı trajik bir olay sonrası ses tellerini ve ailesini kaybediyor. 16 yaşına kadar amcası tarafından yetiştiriliyor ancak kendi akli dengesi çok yerinde olmayan amcasının yanındayken sosyal becerileri gelişemiyor ve kasabada bir şekilde onu görmezden gelmeye başlıyor.

Bree ise babasını kaybettiği gece yaşadığı travmayı atlatamadığı için kendi hayatından kaçarken kendini bu kasabada buluyor. Saç sakal bir arada kimse ile konuşmayan Archer'ı görünce hikayesini merak ediyor, üstüne gitmeye başlıyor ve hayır'ı cevap olarak kabul etmediği için Archer'ın hayatına girmeyi başarıyor. Ve tabii ki gelsin aşk!! 

Archer'ın çocuk gibi her şeyi ile Bree'ye bağlanması hem çok güzel hem de korkutucuydu. İkisi arasında ki diyaloglara bayıldım. Bu çerçevede gelişen romantik, duygusal yükü çok fazla olan güzel bir kitap okudum. Kesinlikle bayıldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;