2016/01/06

Bıçak Sırtı - Michelle Hodkin - #2


Bıçak Sırtı - Michelle Hodkin 
Puanım 5/5
Mara Dyer bir zamanlar geçmişinden kaçabileceğini sanıyordu. Ama kaçamayacaktı. Sorunları kendi kafasında yarattığını düşünüyordu. Ama yanılıyordu. Yaşadığı onca şeyden sonra, sevdiği çocuğun artık sır saklayamayacağına inanıyordu. Ama aldanıyordu. Gerçekler ortaya çıkmaya ve seçimler ölümcül sonuçlar doğurmaya başladığında Mara bu karmaşadan aklını yitirmeden çıkmayı başarabilecek mi?

"Okuyucular hikâyenin gerçekçi ve muhteşem kahramanlarıyla kendinden geçecek, doğaüstü kurgusuna kendilerini kaptıracaklar."
-School Library Journal-


2 kitabı arka arkaya okuma şansım olduğu için mutluyum ama üçüncüsü için çok beklemem gerekmez umarım.
Bu kitapta Mara yine hastanede uyanıyor. Bu sefer psikiyatri koğuşunda çünkü ilk kitap karakolda sinir krizi geçirirken bitmişti. Bir kaçış noktası olmadığını farkedince anlaşma yoluna gidiyor ve psikolojik sorunlu çocukların olduğu bir okula gitmeyi kabul ediyor. 

Tabii işler daha da karışıyor neyse ki Noah ve Jamie yanındalar. Bu kitapta annesinden hiç hoşlanmadım. Sürekli bir şeyler saklıyor. Ananesinin de aynı şeyleri yaşadığı ortaya çıkıyor ki önceden bilse Mara için faydalı olabilirdi. Bu çocuklardan aile sırlarını saklama meselesini de hiç anlamıyorum.
Bir de doktorlar var ki evlerden uzak, yani her şeyi zaten biliyorlarmış o zaman neden kıza deli muamelesi yapıyorsunuz. O kadar tedavi, ilaç, inkar..

Kitap hiç bitmemesi gereken bir yerde bitti o yüzden çok merakla bekliyorum. Benim için tam bir ters köşe oldu çünkü ben paranormal sebepler ve araştırmalar bekliyordum bilimsel olunca takılıp kaldım. Umarım pegasus bizi fazla bekletmez..

''Sevgin onu tüketecek.''
''Sen yanında olmaya devam edersen, o vaktinden önce ölecek.Onu bırakmazsan.''

''O an bedenimde, o yatakta kapana kısılmıştım. Ama gözlerimdeki camlardan, parmaklıkların arkasından bakarken bile bu tutsaklığın sonsuza dek sürmeyeceğini biliyordum.''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;