2016/01/14

Demir Şövalye - Julie Kagawa #4


Demir Şövalye - Julie Kagawa
Puanım 5/5

Esas İsmim Ashallayn'darkmyr Tallyn. Tekinsiz Divanı Kraliçesi Mab'in son oğlu, Kış Divanının varisiyim ve sürgündeyim. Yıkımıma giden yol, çoğu hikâyedeki gibi, bir kızla başladı... Ölmeyi göze aldım. Hazırdım. Ona yemin ettiğime göre, artık geri dönemezdim. Demir Diyar'da yaşayabileceğimden emin olmasam da devam etmek zorundaydım. 
Ancak en büyük fedakârlıkların cesaretten fazlasını gerektirdiğini henüz bilmiyordum. Ya onunla olacak ya da ölecektim. "Hem yakın dost hem de rakip olan iki genç adam, bu müthiş aşk üçgenini destansı kılıyor."
-Kirkus Reviews-



Serinin son kitabı kesinlikle en sevdiğim oldu çünkü diğerlerinin aksine bu Ash'in ağzından anlatılmış. Üçüncü kitapta savaşı kazanmışlardı ancak bunun bedeli olarak Meghan Demir Kraliçe olmuştu ve demir perilerin tekrar tehdit olamaması için bunu yapmak zorundaydı. 

Ancak Ash saf peri olduğu için Demir Divan'da yaşaması mümkün değildir. 
Ettiği yemini gerçekleştirmek isteyen ve herşeyden çok aşık olduğu kızın yanında olmak isteyen prens bir yolunu aramaya başlar. 

Ve her zaman ki ekip Puck, Ash, Grimalkin ve kabuslarımızdan fırlamış Kötü Kurt yola düşerler. Sonunda Meghan'ın yanında olmasının tek yolunun ölümsüzlüğünden vazgeçmesi olduğunu öğrenen Ash ne karar verecek?

Sonrasını spoiler vermeden anlatma şansım yok ama Tek kelime ile bayıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;