2016/01/28

Hep Seni Bekledim - Kitap Yorumu


Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout
Puanım 5/3,5

Bazı şeyler beklemeye değer…

Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.


Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout'tan yepyeni bir aşk hikâyesi!Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim'i elinizden bırakamayacaksınız.


Bu kitabı okuyalı bir süre oldu. Sonrasında da konusu benzer başka kitaplarda okudum. Son zamanlarda bu tarz kitaplar çok sık yazılıyor sanırım. Ben genelde tarzını beğendiğim yazarların diğer kitaplarını da okumaya çalışıyorum. Bu yazarı en sevdiğim yazarlar listesinde başlara koyamam ama kesinlikle ortalarda..

Hikayeye gelirsek Avery 5 yıl önce cadılar bayramında yaşadığı tacizi unutmaya çalışan ve geçmişi ile neredeyse tüm bağlarını koparmış, okulda dikkat çekmemeye çalışan bir kız .. Cameron ise hem çok yakışıklı hem de ideal karaktere sahip bir erkek.. Avery'nin kendi güvensizliklerini aşma çabasını ve Cam'in Avery'i elde etme çabalarının harmanlandığı bir kitap olmuş.

Cam'in pazar sabahlarını ve kurabiyelerini çok sevdim, Avery karakteri bana biraz soğuk geldi. Sonlara doğru fikrim değişse de.. Bu bir serinin ilk kitabıymış. Ben genelde farklı karakterlere yoğunlaşan serileri çok sevemiyorum. Avery ile Cam'i sevdim.. Serinin ilk üç kitabı yazılmış, diğer ikisinde farklı karakterler var. Ne zaman çevrilir bilemem zira Dex'e bu konuda hiç güvenmiyorum.

Okuduğuma pişman olmadım, bu türde daha iyi ve duygusal kitaplar okudum. Yazarı ve türünü seviyorsanız sıkılmadan okuyabileceğiniz bir hikaye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;