2016/01/08

Jacob - Jacquelyn Frank - Gece Gezginleri #1


Jacob - Jacquelyn Frank
Puanım 5/3,5
Yedi asırdır kimse onu baştan çıkaramadı. Ama bu gece farklı olacak…

Zamanın başından beri var olan Gece Gezginleri, karanlığın gölgelerinde yaşamaktadır. İnsanlara âşık olmaları kesinlikle yasaktır ve bu kadim yasanın uygulanmasını sağlayan tek kişi İnfazcı Jacob'dır.

Jacob insanlara karşı arzularına yenik düşen tüm Gezginleri, bahaneleri ne olursa olsun adalete teslim etmiştir. Yasak tutkulara, önüne geçilemeyen açlığa hatta ay lanetine karşı bile bağışıklığı vardır ve kendine hâkimiyeti tamdır… 

ta ki New York'un karanlık bir sokağında Isabella'yı görene dek. Jacob'ın aklında kadının hayatını kurtarmak yoktur. Fakat onu kollarının arasına aldığı an engelleyemediği duygulara kapılır ve birdenbire her şey değişir.

Birbirlerine karşı hissettikleri dayanılmaz cazibe kesinlikle yasalara aykırıdır ve Jacob'ın o ana dek inandığı her şey arzuların alevinde hızla yanıp kül olacaktır.

Gece başlasın!..

Hakkında kararsız kaldığım bir kitap oldu. Jacob infazcı bir iblistir. Bu kurguda iblisler gerçekten 'vay be' diyebileceğimiz yaratıklar olmuş. Fantastik türde, güzel bir kurgusu olmasına rağmen okurken çeviriden mi yoksa yazarın kaleminden mi bilemem bazı bölümler çok tutuk. 

Birde detaylandırma var ki ben artık okurken çoğu iç ses ve detaylandırmayı atlıyorum. Bu kitapta abartı olmuş. Ama serinin ilk kitabı olmasına da bağlayabiliriz.

Jacob karakterini sevdim. Isabelle dönem dönem biraz mızmız geldi bana ki sonradan daha güçlü bir karakter haline geldi. Birde spoiler olabilir ama insanı sevme, insana aşık olma diye diye sonunda kız insan değilmiş zaten. 

Eee insan olsa Jacob vaz mı geçecekti.  Konusu Karanlıkların Efendisi serisi tarzı ruh ikizini bulması ile ilgili ve bol miktarda aksiyon eklenmiş. Ancak ben o seride de hepsini okuyamamıştım çünkü farklı karakterleri anlatan kitapları seri olarak göremiyorum ben.. Jacob'ı , kurgusunu sevdim ama yazımından çok haz almadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;