2016/01/07

Kızıl Ateş - Ilona Andrews Kitap Yorumum


Kızıl Ateş - Ilona Andrews
Puanım 5/4
Ben ateşim: Benim için yan.

Nevada Baylor dedektiflik kariyerinin en zorlu göreviyle karşı karşıyaydı; dengesiz bir şüpheliyi bulup ailesine teslim etmek. Bu görev tam bir intihar girişimiydi. Yakalaması gereken kişi en yüksek seviyede büyü gücüne sahip bir Lider'di ve önüne gelen her şeyi ve herkesi ateşe veriyordu. 


Ve sonra son derece karanlık ve baştan çıkarıcı bir milyarder ve aynı derecede güçlü başka bir Lider, Connor "Çılgın" Rogan ortaya çıkmış ve Nevada'yı kaçırmıştı. Nevada ondan kaçmakla, kendisini onun kollarına bırakmak arasında bocalıyordu.


 Ve daha da kötüsü, hayatta kalabilmek için Çılgın Rogan'la işbirliği yapmak zorundaydı.Rogan da Nevada'yla aynı hedefin peşindeydi, bu nedenle ona ihtiyacı vardı. Fakat Nevada kolay lokma değildi ve Rogan hayatında ilk kez kendinden başka birisini önemsemeye başlamıştı. Ama Rogan büyü dünyasında aşkın da en az ölüm kadar tehlikeli olabildiğini çok önceden öğrenmişti. 

Kızıl Ateş kurgusunda ne ararsan vardı. İnanılmaz hareketli bir kitap oldu. Ben çok dedektif romanı okumadığım için beni detaylandırmaları biraz zorladı açıkçası ama kendi türünde çok iddialı bir hikayesi var. 

En sevdiğim yanı karakterlerin yaşının biraz daha büyük olmasıydı. Yalnız hikayenin başında dünyamız benzer bir gezegen demiş ama gerek yok çünkü yer isimleri, bölgeler vs. her şey dünyamızdan.. 

Bir süre sonra unutuyorsunuz zaten. Büyülerin de işin içine katılması hikayeyi fantastik okurların zevkine göre düzenlemiş. Nevada karakterini çok sevdim. Çılgın Rogan (Connor) bayıldım. Adams hakkında bilemedim. Başta bir çekiciliği var ama hikaye ilerleyince değişti fikirlerim..

Devam kitapları ne zaman gelir bilemem ama kesinlikle okuyacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;