2016/01/06

Vahşi - Sally Green - Half Bad #2


Vahşi - Sally Green 
Puanım 5/5
Senden nefret ediyorlar, Senden korkuyorlar... Çünkü sen bir cadısın, Yarı ak yarı kara Önce seni bir kafese kapattılar, Sonra da dünyanın en güçlü cadısını öldürmeye Yolladılar: Babanı... Şimdi kendinden başka kimseye güvenemezsin. Olumlu şeyler düşünmelisin. Mesela annalise'i düşünebilirsin. Geceleri ne yaptığını unut. Hayır değişmiyorsun, bunu aklından çıkar. Kimsede olmayan armağanın senı benzersiz Kılıyor ve güçlü... Nathan serinin ilk kitabında gerçek bir Bas belasıydı; şimdiyse tam bir vahşi. Bir de şu seslerisusturabilsen. Tıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıstıs..
(Tanıtım bülteninden)



İlk kitabın sonunda Nathan sonunda babası ile tanışmış, üç ödülünü almıştı ve artık sıra güçlerine gelmişti. Bu kitapta Nathan kesinlikle çok güçlü bir cadı oldu ve (şimdi cadılar meclisi düşünsün) üçüncü kitapta daha da güçlenecek gibi görünüyor. Annalise'ı kurtarmak için bazı cadılarla ittifak yapan Nathan'ın aynı zamanda babası ile geçirdiği süreçte onu daha yakından tanıma şansı buluyor. Bir de onu avlayan cadılar var.

En sevdiğim karakter Gabriel ve ben onu kız sanıyordum. Erkek olması Nathan'a aşık olmasını engellemiyor ve ilişkileri ne şekilde gelişir bilemiyorum. Annalise'ı zaten sevemedim bir türlü, her şeyden fazla gibi geliyor ve ona güvenmiyorum. 

Marcus ise tam bir baba, oğlunu  korumak için ondan uzak kalmış olması vs. zaten beklediğim şeylerdi. Nathan' da Marcus gibi hayvana dönüşebiliyor ve bu gücüne uyum sağlamaya çalışması ürkütücüydü (yani kim gece geyik avlayıp yemek ister), yazarın o anları bir hayvanın gözünden yazması ise harika olmuş.
Yine çok sürükleyici bir kitaptı ve üçüncüsünü okumayı merakla bekliyorum.

Bir gece önce küçük bir geyik yakalamıştım. Bunu biliyordum çünkü yarısı yenmiş leşinin yanında uyanmıştım.Bu defa kusmamıştım. Sanırım midem buna alışıyordu.
Gece açtım, deli gibi açtım. Ama uyandığımda değildim. Sanırım bu durum her şeye, çiğ ete bile alışabileceğinizi gösteriyordu.

-“Manzara fenaydı. Kieran’m cesedini gördüğünde Nesbitt fenalaştı. Nesbitt bile -fenalaştıysa...”

-“Anlattıklarının hiçbiri senin kötü olduğunu göstermez,Nathan.”
-“iyi olduğumu da göstermez!”
-“Kieran’ı bir hayvanın yapacağı şekilde öldürmüşsün. Bunun içini rahatlatmayacağını biliyorum ama hayvanlar içgüdüleriyle hareket eder. Ve hayvanlar ne iyidir ne kötü.”



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;