2016/02/25

Havada Serisi Kitap Yorumum


Havada Serisi - R.K. LILLEY
Puanım 5/4

Bu seriyi severek okumuştum. Ben okuduğumda her üç kitabı da çıkmış olduğu için, arka arkaya okuma şansım oldu ve bekleme sıkıntısı yaşamadığımdan çok sevdim. Sayıları giderek artan erotik romans türünde ki bu kitaplar için yayınevi +18 uyarısı koymuş ki kesinlikle haklı..

Ana karakterlerimiz Bianca ve James.. Tabii ki birde Bianca'nın kardeşi sayılan Stephen.. Bianca, psikopat babasının şiddetinden dolayı evden kaçmış ve babasından saklanmak için esirgeme kurumlarına da gidemeyen bir çocukken, yolu Stephen ile kesişir. Stephen ise gay olduğu için ailesinden kaçmış ve Bianca'dan başka kimsesi olmayan başka bir kaçak çocuktur. Hayatta birbirlerine tutunan ve birbirleri için her şey olan ikili, hostestir. 

Kazandıkları para ile birer ev almış ve hayallerini gerçekleştirmeye başlamışlardır. Bir gün first class yolculardan James, Bianca'yı görür ve o an anlar ki ona sahip olmak için yapmayacağı şey yoktur. Bianca, James'in kendisini sadece yatak arkadaşı olarak istediğini düşünür ve razı olur. Kimsenin onu değerli göremeyeceğinden emindir. Ancak bilmediği şey James'in zevklerinin sıradan olmamasıdır.

Bdsm tarzı yazılmmış ancak erkeğin yumuşamadığı ender hikayelerden (benim denk geldiğim). James'in de sorunlu geçmişi ile ihtiyaçları birbirine denk düşen bu iki aşığın birbirlerini kabul etmesi... Geçmişte ki sırlarının ortaya çıkması ile karışan, bazen duygusal, bazen aksiyonun dozunun arttığı ama sürekli çok seksi bir seri..

En sevdiğim karakter ise Stephen oldu. :)

Bay Harika Yorumum:
Bu kitap için ayrı bir parantez açmak istedim. James, hikayeyi üçüncü kitabın devamı olarak kendisi anlatıyor. Yani olması gereken bu.. Bayıldım. Bu tarz kitaplarda erkek karakterlerin bakış açılarını seviyorum ben. James beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.

Kitap kapaklarının orijinalleri aşağıda.. Ben bizimkileri daha çok sevdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;