2016/03/28

Kıvılcım Sahili Kitap Yorumum


Kıvılcım Sahili - Debbie Macomber
Puanım 5/5
Hayatta her zaman iyi şeyler olmaz, kötü günler geldiğinde yaşam kıvılcımlarınla içindeki umudu canlı tut...

Sevgili Okur,
Belki bizi çok ama çok şaşırtan bir olay olduğunu duymuşsunuzdur. Kızım Justine ve eşi Seth restoranlarını kaybettiler. Deniz Feneri Restoranı'nın soruşturması devam ediyor ve en büyük şüpheli, yangının hemen ardından ortadan kaybolan Anson Butler.

Justine ve Seth, şimdi yeni planlar yapmaya ve geleceklerini aydınlatmaya çalışıyorlar. (Böyle bir durumda evliliklerini yürütmenin de ne kadar zor olduğunu tahmin edersiniz.) Ve elbette ki hayatlarında sadece kötü şeyler olmuyor: Benim dünya tatlısı torunum Leif, artık Rainier Yolu'ndaki sevimli evlerinde onlarla birlikte.

Cedar Cove'daki hayat herkes için devam ediyor. Evlilikler, doğumlar, toplantılar ve arada sırada patlayıveren skandallar… Neyse, bunları sonra konuşuruz. Şimdi sizleri hayat dolu bu kasabayla baş başa bırakıyorum.
-Olivia-

"Cedar Cove serisindeki kitaplar, inanılmaz keyifli ve bağımlılık yapıyor."
-Publishers Weekly-

"Macomber'ın birbirlerine cesaret ve destek veren sevgi dolu karakterleri, umudu ve aşkı hiç beklenmedik yerlerde buluyor."
-Booklist-

"Okuyucular Macomber'ın Cedar Cove'una aile buluşması rahatlığı içinde dönüyor."
-BookPage-


Yine serinin diğer kitaplarını aratmayan çok güzel bir kitap okudum. Okuduğum her kitapla birlikte karakterlere olan ilgim ve merakım artıyor. Serinin 5.inci kitabı olan Liman Caddesi kitabında seri ile ilgili olan beğenimi bol bol yazmıştım. Okuyanları sıkmamak ve kendimi tekrar etmemek adına kısaca bu hikayeden bahsetmek istiyorum.

Olivia ile Jack'in ve Charlotte ile Ben'in mutlu evliliklerine Grace ile Cliff'in eklenmesine çok sevinmiştim. Bir önceki kitap Deniz Feneri restoranının yanması ile son bulmuştu. Genel şüpheli Anson'ın yapmadığını düşünmüştüm ve yanılmadığım için çok mutluyum. Nedense hayata 1-0 yenik başlayan insanların bu şekilde ön yargılı olarak suçlanması beni çok kızdırıyor. Tamam taraflı davranıyorum, Anson'ın suçlanması ön yargı değil ve hem kanıtlar hemde özgeçmişi onu gösteriyor ama ben Allison ile onun aşkına çok inanmıştım. Bu açıdan mutluyum.

Yine son kitapta dedektif Roy'un kızı Linnette'e kızmıştım, bu kitapta Cal serserisinin ona yaptıklarını okuyunca, tamamen ters köşe oldum. Debbie, okurlarını genelde mutlu sonlara alıştırdığı için, birebir birleştirdiği karakterleri ayıracağını hiç ummazdım. Onun için sonunda bir sürpriz sinyali vermiş ve heyecanla devamını bekliyorum. 

Maryallen ile Jon çiftinin bebek öncesi zorlukla tahammül ettikleri hamilelik dönemi için gelişen olaylardan haz aldım ancak donanmanın taşınacak olması tam bir hayal kırıklığı oldu. Bir sürü çiftimiz vardı donanmaya bağlı olan acaba ne kadarının hikayeleri devam edecek. 

Justine ile Seth'in evliliklerinde ki çalkantılarda çok beklemediğim şekilde gelişti. Warren karakterini hiç sevmemiştim zaten bu kitapta da fikrim bir an bile değişmedi. Justine'in restoranın tüm hayatlarını kaplaması ile ilgili olan şikayetlerini okurken, bende bir restoran açma heveslisi olarak ürktüm resmen.. Sanırım gerçekten iyi düşünmek gerekiyor.

Ve tabii ki farklı karakterlerle eklemiş yazar yine.. Hepsini okumak birbirinden keyifli.. Dizi gibi sıkılmadan okuyorum. Dizi demişken bölümlerinin birikmesini bekliyorum izlemek için ve ilk kitapların üzerinden zaman geçtiği için unuttuğum detayları vardır diye düşünüyorum. Ama oyuncu kadrosuna da bakınca keyifli olduğundan eminim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;