2016/05/25

Çarpışma Kitap Yorumum



Çarpışma - Gail McHugh
Puanım 5/4

Zihni, bedeninin zaten bildiği şeye karşı amansız bir savaş veriyordu. Onu istiyordu… Hem de çok. 

Emily Cooper, üniversite mezuniyeti ve annesinin zamansız ölümünden sonra yeni bir başlangıç yapmak için New York'a taşınır. Sevgilisi Dillon Parker da özenli, sevimli ve Emily'nin tam istediği gibi bir erkek olmaya çalışmaktadır. 

Karşı konulamayacak kadar seksi, zengin ve adı çıkmış çapkın Gavin Blake, Emily'nin hayatına girdiğindeyse her şey değişecektir. Genç kadın hislerini inkâr etmeye çalışır fakat Bay Uzun Boylu, Esmer ve Yakışıklı onun peşini kolay kolay bırakmayacaktır. Bu beklenmedik karşılaşma Emily'yi hayatını sorgulamaya, arkadaşlıkları yıkıp kalpleri kıracak ve hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar almaya zorlayacaktır…

"Çarpışma olağanüstü bir aşk hikâyesi… Seksi, duygusal ve unutulmaz. Gavin Blake kalbinizi çalacak."
-A. L. Jackson, New York Times çoksatan yazarı-

"Çarpışma beni ilk satırından etkisi altına aldı, bir daha da bırakmadı. Gail McHugh sizi duygular diyarına götürecek ve bir sonraki kitap için yalvartacak!" 
-Tara Sivec, USA TODAY çoksatan yazarı-

"Beni kendine âşık edecek bir kitap dilemiştim… Fazlasını buldum…" 
-Maryse's Book Blog-

"Gail McHugh beni hem altüst eden hem de duygusal girdaplara sürükleyen bir aşk üçgeni kaleme almış. Kendinizi hazırlayın çünkü bu roman içinizi titretecek."
-E. L. Montes, USA TODAY çoksatan yazarı-


Bu kitabı okumuştum ama ikincisini okumaya başlamadan yorumunu yazmak istedim. Öyle olağanüstü bir aşk hikayesi değildi bana göre.. İçinde pek çok klişe barındırması ile birlikte birde aşk üçgeni mevcut. Cinsellik ağırlıklı romantik aşk kitabı okumak isteyenler sevecektir. Son zamanlarda çok bulunan BDSM ağırlıklı olmaması güzel..

Böyle ortalarda bir yorum yaptım çünkü ana karakter Emily'yi çok sevemedim. Çok pasif, zavallı bir kadın karakteri.. Kadın yazarların, kadın karakterleri neden bu kadar pasif kurguladığını bilmiyorum ama hiç hoş değil. Karmakarışık serisinde ve Harika Piç kitabında yazılanlar dışında sanırım güçlü kendine saygısı olan bir kadın karaktere rastlamadım.

Konusuna gelecek olursak, Emily annesinin ölümünden sonra erkek arkadaşı dallama Dillon'un yaşadığı şehir NewYork'a taşınır. Klasik garsonluk işine başlar ve paket servis götürdüğü Gavin'e çarpılır. Tabii bunu kabul etmek istemez. Enteresan olan Gavin'in de ona çarpılmasıdır. Daha sonra Dillon ile Gavin'in arkadaş oldukları ortaya çıkınca bu ikili sürekli bir arada bulunmaya başlarlar.

Dillon, klasik kötü erkek karakteri diyeceğim ama bazı kitaplarda bu özellikleri ideal erkeklerde okuduk. Kıskançlık, sahiplenme, sarhoş olunca canını yakma.. Emily'nin annesi de benzer erkeklerle birlikte olduğundan sanırım, Gavin öncesi bu özellikleri normalken bahane bulacağı zamanda ideal sevgilisi bir tiran oldu. Hoş gerçekten olduya neyse..

Gavin ise onun tam tersi! Dillon'un elde etmeye çalıştığı hayata sahip, kadınlara bağlanmayan ancak Emily'ye aşık olan süper erkek.. Bir üst modeli yani... Tabii birde arkadaşları var kurguyu şenlendiren.. Emily kitap boyunca bir o bir bu deyip durdu. Eğer erkek arkadaşı sorunlu diye ondan ayrılsa anlarım. Sorunlu olmasa da başkasına aşık olsa gene anlarım. Ama başkasına aşık olup, ona kızıp tekrar sorunlu adama sığınmasını sonrada ama yaa ben çok seviyorum öbürünü deyip vazgeçmesine sinirlendim. Tamamen kadınları salak yerine koyuyor. Gerçek hayatta böyle muhtaç kadınlar yokmu derseniz vardır herhalde ama benim çevremde çok şükür yok..

Neden 4 puan verdim derseniz, benim kurguya kızmam bir şeyi değiştirmez. Sonuçta kitabın türü hikayesi belli, kesinlikle çok sürükleyici.. Şimdi de ikinci kitabını okuyorum ama bunları yazmasam şişerdim sanırım. ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;