2016/07/13

Işıltı Kitap Yorumum


Işıltı - Paula Weston
Puanım 5/5

Gölgeler serisinin üçüncü kitabı IŞILTI'da tehlike büyüyor, riskler giderek artıyor… 

Gaby Winters hayatının daha karmaşık hale gelebileceğini sanmıyordu, fakat fazlasıyla yanılıyordu. O, sandığı gibi on dokuz yaşındaki kaygısız genç kız değildi. O bir Refaim'di, düşmüş meleklerin soyundan geliyordu. 

Öldüğünü sandığı ikiz kardeşi hayattaydı. Şimdiyse Rafa; seksi ve sinir bozucu Rafa, Gaby'nin peşindeki iblislere tutsak düşmüştü ve acı çekiyordu. 

Gaby'nin tek seçeneği kendi içinde ikiye ayrılan Düşmüşlerin birlikte hareket etmesini sağlamaktı, yoksa Rafa'nın hiç şansı kalmayacaktı. Bu, zamana ve tarihin gerçeklerine karşı bir yarıştı ve şimdiden çok geç kalınmış olabilirdi… 

"Gizem, aşk ve soluksuz macera."
-The Reader's Den-


Bu kitabın yorumunu okuyorsanız serinin ilk iki kitabını okuduğunuzu varsayıyorum. Hafızasını kaybetmiş refaim ikizler Gaby ve Jude sonunda birbirine kavuşmuştu ancak seksi kötü çocuk Rafa iblislerin elinde esir düşmüş ve berbat işkencelere maruz kalmak üzere alıkonulmuştu.

Taya ve Rafa'yı kurtarmak için tüm refaimliler, Tapınak'ta toplanmış, beşlerin ve başmelek Nathaniel'in saldırı emrini vermesini bekliyor ancak onların hiç acelesi yok. Bu durum başta Gabe ve Jude olmak üzere tüm Dışlanmışlar'ın sabrını zorluyor ve iki taraf refaimliler arasında sık sık kavgalar patlak veriyor.

Dany'nin durugörüleri sayesinde bir plan hazırlayabilen Dışlanmışlar, kendilerine katılan bir kaç Tapınak refaimi ile birlikte yine itaatsizlik yapıp arkadaşlarını kurtarmaya çalışıyor. Bu arada Nathaniel'in yalanları ortaya saçılıyor ve aralarından birinin onlara ihanet ettiği anlaşılıyor. Yaşanan tüm bu kaosun ortasında, iblis saldırıları insanları hedef almaya başlayınca kendi aralarında yol ayrımına geliyorlar.  

Jude'un karakterine bayıldım, çok güçlü ve sağlam.. Daniel'den çok hazetmedim. Sorgusuz itaat kısmı çok bana uygun değil. Nathaniel ise altından ne çıban çıkacak diye merakla bekliyorum ancak inanmalarını istediği hikayenin doğru olmadığını düşünüyorum. Yani düşmüş meleklerin günahlarını neden çocukları ödesin ve sorgusuz cehenneme gidecek olsunlar ki.. Bu onları silaha çevirmek için mükemmel bir mobbing yöntemi...

Yine soluksuz bir macera ve akıcı bir dille yazılmış olan devam kitabı tatmin ediciydi ancak sonunda yine öyle bir yerde bıraktı ki.. Nasıl beklenir sonra ki kitap bilmiyorum. Bu seriyi okuduysanız zaten bunu alırsınız ancak henüz okumadıysanız geç kalmışsınız derim...

Refhaim Serisi;
1) Gölgeler
2) Sis










2 yorum:

  1. Kitabin son cümlesi zaten beni benden aldı kendimi yerlerde buldum şoka girmiş gibiydim o nasıl son öyle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya böyle olunca çok zor geliyor beklemek.. Serileri hepsi çıkınca mı okusak acaba? :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;