2016/08/28

Taç Kitap Yorumum


taç kiera cass ile ilgili görsel sonucu

Taç - Kiera Cass
Puanım 5/5

"Hayat, sen planlar yaparken basına gelenlerdir" denir ya, aşk da öyledir…

Eadlyn, Illéa'nın kendi Seçim'ini yapacak ilk prensesi olmuştu ama otuz beş adaydan herhangi birine âşık olmayacağına kesinlikle emindi. Planlarında aşka yer yoktu. Yarışmanın ilk beş haftasını, onları evlerine geri gönderebilmek için günleri sayarak geçirdi.

Ancak sarayda gelişen olaylara bakılırsa, kaderin Eadlyn için başka planları vardı. Eadlyn, annesiyle babasının peri masalına benzer
aşkları gibi bir ask yaşayabileceğinden, üstlendiği yeni görevler dolayısıyla buna fırsat bulabileceğinden emin olmasa da, Eros'un okunu durdurmak mümkün mü?

İste o an geldi, bir mucize gerçeklesti!
Hem de gökten yağan elmalar eşliğinde…

Dünya çapında büyük bir hayran kitlesi olan Seçim serisi, yeni kitabıyla yine çok dokunaklı bir masal anlatıyor.


Eadlyn karakterini önceki kitapta başlarda sevmemiş ancak sonrasında ısınmıştım. Bu kitapta ise kesinlikle America ile Maxon'ın kızı olduğunu anlıyoruz. Serinin beşinci kitabı olan 'Taç' hakkında yorum yaparken önceki kitaba ait spoiler vereceğim. Diğer kitapları okumadıysanız bundan başlamayacağınızı düşünüyorum.

Veliaht Prenses kitabı America'nın kalp krizi ile bitmişti. Halkın kendisini sevmesi için çok uğraşan ve sürekli gergin olan Eadlyn, babasının yerine vekaleten ülke yönetimi devralıyor ve çok akıllıca kararlar veriyor. Ülkenin ilk kadın hükümdarı olmanın stresi ve seçimin devam etmesi ile günleri soluksuz geçiyor. 

taç kiera cass ile ilgili görsel sonucu

Babası ve annesinin sonunda kendilerine zaman ayırmaları için ülke yönetiminin kendisine erken devrini istiyor. Bu arada hiç beklemediği yerden gelen bir tehlike karşısında seçimini hemen yapmak zorunda kalıyor ancak adaylarla ilgili sürpriz gelişmeler yaşanıyor. Sonunda ailesinin sahip olduğu aşkı buluyor ancak bir sorun var ki, o kişi aday değil. (Bunu bekliyordum zaten! :) )

Ülkesinin kendisini kabul etmesi ile tacı arasında kalan Eadlyn'in verdiği son karara bayıldım.. 

taç kiera cass ile ilgili görsel sonucu


Bu arada novellalardan Saraydan Hikayeler'i de okudum. Aspen ve Maxon'un annesi tarafından anlatılan iki kısa hikayeden oluşuyor. Bu dünyayı çok sevdiğim için bu kitabı da soluksuz okudum. Kitapların kısa olmaları beni hayal kırıklığına uğratıyor ancak elime aldığımda bitirmeden uyuyamadığım için daha uzun olsa okurken zorlanırdım.. :)






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;