2016/08/11

Yaralar ve İzler Kitap Yorumum



Yaralar ve İzler - Karina Halle
Puanım 5/4
Yara ne kadar eskiyse, iz o kadar derindir. 

Ellie, Camden'ı kurtarmak için hayatını riske atıyor ama eski sevgilisi Javier'in yaptığı planlardan tamamen habersiz: Ya Javier'in istediği korkunç suçu işleyecek ya da Camden ölecek. Ellie sevdiği adamı sonsuza kadar kaybetmeden önce, onu rakiplerinin önüne geçirecek bir hamle yapmalı.

Camden, Ellie ve Javier'in peşine düşüyor. İntikam arzusuyla yanıp tutuşurken hayatının kadınını geri almak için karanlık tarafa geçebilir ve bu uğurda her şeyi yapabilir. Camden aşk ve intikam arasındaki bu ince çizgide yürürken tarafını seçmeli.Nefesinizi tutun, kedi fare oyunu tersine dönüyor.

"Okuyucunun aklını başından alan üç olağanüstü kahraman, soluk soluğa bir macera, tutkulu bir intikam ve aşk hikâyesi."
-RT Book Reviews-

"Karina Halle okuyucuyu asla hayal kırıklığına uğratmıyor, hikâyenin ikinci kitabı üçüncüsünün muhteşemliğini müjdeliyor."
-USA Today-

"Karina Halle bu ölümcül aşk masalıyla hayal dünyanızı adım adım ele geçirecek."
-New York Times-


Gerçekten olağanüstü üç kahramanın satranç hamlelerini izlemek gibiydi. Klasik iki erkeğn arasında kalan kadın karakter hikayesine benziyor ama kendi içinde farklılıkları da yok değildi. Benim canımı sıkan Ellie'nin kendinden bu kadar şüpheye düşmesi ve duygularını analiz ederken yarattığı karmaşa oldu. Tamam tüm görüntüsüne rağmen güçlü değil kendini zayıf hissediyor ama aşk ve nefret ne kadar benzer olsa da birbirinden ayrılabilir.

İlk kitabın sonunu hatırlayanlar bilir ki Ellie, Camden'in hayatını kurtarmak için nefret ettiği ve çok korktuğu bir adama teslim olur. Javier ise gerçekten kötü ve sevdiğim kısmı buna bir kılıf uydurmaya çalışmaması oldu. Buraya kadar zaten beklenendi. Sonrasında Ellie'nin tavırları bana zorlama hatta salakça geldi. Javier'in ona vaad ettiği hayat gözünü kamaştırmadı. (Uzun iç seslerinden biliyoruz..) Tüm kötülüğüne rağmen onun dediklerine inanması ve Camden'in ondan vazgeçtiğini düşünmesi bayağı bir zorlama salaklık olmuş.

Onun dışında kurguyu sevdim. Hikaye Ellie ve Camden'in ağzından dönüşümlü anlatılmış ki bunu da çok sevdim. Camden karakteri tam rüyalarda ki şövalyeler gibi... Gus'un Ellie ile bağlantısı hakkında bir fikrim var ama son kitapta göreceğiz. Hikaye yine olmayacak bir yerde kaldı. Ne yani bu üçlü arasında neler olacak diye kaldım. Camden'in bu kitapta ki değişimi içinde ki karanlıkla paralel olmasına rağmen bilemedim...

Serinin diğer kitabı Zevk ve Acı geçmişi anlattığı için okumamaya karar verdim..



İlk kitabı 'Günahlar ve İğneler' yorumum için tıktık!

Alıntılar


Beni ya sevecek ya da öldürecek bir adamla kapana kısılmıştım.Javier Bemal’in ortası yoktu.

“Gitmekte özgürsün, Ellie Watt. Burada olmak istemiyorsanseni tutamam. Başka biri olduğunu sanmıştım. Galibayanılmışım. Ben bile hata yapabiliyormuşum demek ki...”
“Ne kadar öfkeli bir melek... Kanatların kesinlikle kirlenmiş,kararmışlar...”

“Aşkla saygı bir arada olmak zorunda değil.”

“Mutlu muyum? Ah, meleğim,benim kirli, kokuşmuş, yalancı meleğim! Hayır, mutlu değilim.Sen söylediklerimi yapana kadar da mutlu olmayacağım.”
Camden değişmişti. Hepimiz değişmiştik. Geçmişi geridebırakmıştık. Geleceğimizin ne olduğuna dair hiçbir fikrimyoktu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;