2016/08/01

Yüzleşme - Tutku Oyunları#2 Kitap Yorumu


Yüzleşme - Aleatha Romig
Puanım 5/4

Anthony Rawlings ile Claire Nichols…

Kuralları tutku, esaret ve deliliğin yan yana gelişiyle yazılan, ölümcül bir oyunun iki farklı tarafıydı. Aşkın görünmez tuzağına düşüp, oyunu kaybettiğini düşünen tarafsa Claire'di. Ancak bilmediği bir şey vardı; bazı oyunlar tam da bitti sanıldığı yerde başlardı.


Önce Anthony Rawlings'in baskıcı aşkından ve lüks hapishanesinden, sonrasında ise yeni esaretinden kurtulan Claire Nichols, artık özgür. Öte yandan bu yeni özgürlük çok daha fazla sır, tehlike ve yepyeni bir esaret anlamına da geliyor. Elindeki sorulara alacağı her cevabınsa bambaşka bir bedeli var. 


Claire bir kez daha düşmanının karanlık gözlerinin içine bakmak zorunda.
Anthony ve Claire için kurallar yeniden yazılıyor.
Bu oyun henüz bitmedi. İkinci rounda hazır olun. 
Şimdi sonuçlarla yüzleşme zamanı!


Bu serinin iki kitabını arka arkaya okumuş olduğum için çok mutluyum. Çünkü ilk kitabın sonundan sonra ikinci kitap için büyük bir beklenti oluşturmuştu yazar. Eh aynısını üçüncü kitap içinde yapmış ama olsun. Bu kitap ilkinin bıraktığı bombalardan sonra biraz sönük kalmış bana göre ancak serinin devamı olduğu düşünülürse iyi bir geçiş romanı diyebiliriz. Aklıma takılan bir diğer konuda ilk kitabın altı yüz küsür sayfa olmasından sonra ikincisinin dört yüz altmış sayfa olması.. Acaba seri olarak başlamamış desem kitabın sonu seri olduğunu vurguluyor. Neyse bilemedim..

Hikayeye gelecek olursak, Claire ilk kitabın sonunda hapishaneye giriyordu ve geçmişi anlatan bir kutu eline geçiyordu. Bu kutuyu kimin gönderdiği hala muamma, arada anlatılan geçmiş zaman bu kitapta da devam ediyor ve bence geçmişten hiç beklenmedik bir karakter olaya dahil olacak. Beklenenden kısa süre içerisinde hapisten çıkan Claire, hiç tahmin etmediğim yardımlarla hayatta kalmayı bırakın, resmen Tony'ye kafa tutacak konuma geliyor.

Özgürlüğünü yeniden yaşamasına bayıldım. Hiç farkında olmadığımız, sahip olduğumuz sıradan şeylerin (yürüyüş yapmak, cep telefonu, istediğini giymek,..) değerini hatırladım. Daha nefret dolu bir kadın bekliyordum ancak bunu bulamadım. Anthony ile yüzleşme kısımları da beklenileni vermedi henüz.. Ancak devamının geleceğine eminim.. Harry karakterine ise bayıldım. Kesinlikle destekliyorum..


Birde potansiyel bir diğer kurban Sophia'nın hikayesi var ki, o konuda hala kafam karışık.. Nasıl bir intikam planı sergileneceğini bilmiyorum ama Derek ile olan ilişkilerine bayıldım. Sophia ile Claire sonunda bir araya gelir mi acaba?

Sonuçta devam kitabı olarak beğendim. Umarım sırada ki kitap çabuk gelirde beklemek zorunda kalmam. Bekleyince unutup serinin heyecanını kaybedebiliyorum.. Bu arada her iki kitabında bölüm başlarında yazan ünlü sözlere bayıldım..

İlk kitabı Tutku Oyunları yorumum için tık tık!

Alıntılar


Söylediğiniz yalandan paçayı kurtarmanın sırrı buna tüm yüreğinizle inanmaktır, bu yüzden bir, başkasına yalan söylemek yerine kendinize yalan söylemeye çalışın.


Işık, her şeyden daha hızlı hareket ettiğini sanır, ama yanılır. Işık ne kadar hızlı hareket ederse etsin, gideceği yere her zaman ilk önce karanlığın vardığını ve kendisini beklediğini görür.


Mutluluğun bir kapısı kapanırken diğeri açılır, ancak 
kapanan kapıya çok uzun bir süre bakarsak, bizim için açılan 

diğer kapıyı göremeyiz.

Birbirinizi sevin, ama birbirinizi sevginizin kölesi yapmayın. 
Sevgi, bırakın ruhlarınızın kıyılan arasında gidip gelen, 

yükselip alçalan bir deniz olsun.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;