2016/09/05

Uyanış Kitap Yorumum


uyanış jessica shirvington ile ilgili görsel sonucu

Uyanış - Jessica Shirvington
Puanım 5/3

Violet'ın tek isteği Lincoln'la olmak. Ancak Lincoln ikisini ayıracak kadar büyük bir sırrı saklıyor. Bir de Phoenix var. Aşırı tutkulu ve gizemli olsa da Violet'ın başı sıkıştığında hep yanında olan Phoenix. 

Violet bir gün kendisini meleklerin intikam peşinde koştuğu ve insanların savaşçı olduğu ışık ve karanlık arasındaki mücadelenin ortasında buluyor. 

Bu savaşta neleri feda edeceğine hemen karar vermesi gerekiyor. Yanlış seçim, sadece kendi hayatının değil, dünyanın da sonu olabilir.

"Kader, aşk ve yenilmez karanlık güçler üzerine büyüleyici bir hikaye." The Sun-Herald 

Bu yazarın İki Hayat Arasında kitabını o kadar çok sevdim ki bu kitabını görünce okumadan edemedim. Ancak hikaye başladığında daha önce okudum hissine kapıldım. Devamını hatırlayamayınca okumaya devam ettim ama ilk yüz sayfa bu histen kurtulamadım. Sonrasında ise hiç hatırlamadığım, gayet sürükleyici devam eden bir kurgu ile karşılaştım.

Sanırım başka bir hikayenin girişi ile çok benzer olmasından dolayı böyle hissettim. Özgür iradeleri olan melekler eğer isterlerse dünyaya sürgün ediliyorlar. İnsanlığın ele geçirilmemesi içinse kalan melekler bazı insanlara özel güçler bahşediyor. Grigori denen bu ırka mensup insanlar, sürgün meleklerle savaşmak için güçlerine uyanmak zorunda ve bu da bir seçim. Ki aslında değil!!

Violet aşık olduğu Linc'in onun kader ortağı olduğunu kendisinin ise bir Grigori olabileceğini öğrenince tam anlamıyla kafayı sıyıran bir ergen.. Güçleri henüz uyanmadan bile o kadar güçlü ki sürgünlerin hedefi oluyor. Ancak bir sürgün onun tarafında olduğunu iddia ediyor. Kime güveneceğine ve sonra ki hayatına devam etmek için vermesi gereken çok önemli kararlar alması gereken Violet ise tam bir ergen modunda..

Sonuçta melek kitabı sevenler okuyabilir ancak beni çok tatmin etmedi. Serinin devamı çevrilmemiş ki bende zahmete girip orijinal dilinden okumakla uğraşacağımı sanmıyorum. Sürükleyici anlatımı ile okunabilir ancak okunmasa da bir şey kaybettirmeyecek bir kitap...

Seri sıralaması;
THE VIOLET EDEN CHAPTERS ile ilgili görsel sonucu










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;